coin-dollar map2

Medijski trening

Vrsta edukacije

Za tvrtke

Individualna

Što dobivate ovom edukacijom?

Na ovom treningu učite kako medijski prostor maksimalno iskoristiti za slanje svojih ključnih poruka, osvještavate način na koji funkcioniraju mediji te se osposobljavate i osnažujete za uvjerljiviji, samopouzdaniji, usklađeniji i profesionalniji nastup u medijima, a u svrhu izgradnje boljeg osobnog ugleda i ugleda organizacije u čije ime nastupate.

 

Kome je namijenjena?

top menadžmentu, upravi tvrtke, odjelima korporativnih komunikacija, PR odjelima, glasnogovornicima i svima onima koji su ovlašteni za nastupanje u javnosti u ime tvrtke

 

Iz sadržaja

01
Zakonitosti medijskog nastupa
02
Priprema medijskog nastupa
03
Ponašanje pred kamerom (neverbalna komunikacija)
04
Formuliranje i komuniciranje ključnih poruka
05
Tehnike odgovaranja na novinarska pitanja
06
Zakonitosti davanja izjava i intervjua
07
Medijski nastup u vrijeme krize
08
Specifičnosti elektroničkih medija
09
Prilagodba mediju (društvene mreže, TV, radio, tisak)

 

Treneri

Mirela Španjol Marković

Nika Gulin

Dunja Lakuš

 

Srodne teme

Krizno komuniciranje

 

Povezani članci

Medijski trening

Analiza kriznog komuniciranja Marka Zuckerberga

Medijski trening

Andrej Plenković - put od uvjerljivosti do vjerodostojnosti

Medijski trening

Milanović je u svojoj aroganciji strastveniji i uvjerljiviji od Plenkovića

 

Rekli su o nama…

Ciceronovi medijski treninzi za naše zaposlenike iz različitih sektora, različitih pozicija i s različitim komunikacijskim vještinama primjeri su istinskog izazova ne samo zbog odlične prilike za razvoj novih vještina nego [ ... ]

Lidija Martinović, Ured za korporativne komunikacije

 

Pitajte nas

Koja vas vrsta edukacije zanima?