Sam svoj PR-ovac – osnove PR-a za male i srednje tvrtke
Kao vlasnik male i srednje tvrtke sigurno znate da u ovim modernim vremenima bez PR-a ne možete poslovati.
Ova radionica pomoći će vam da budete sami sebi PR-ovac do one granice kada trebate angažirati agenciju, ali isto tako pravilno je savjetovati te provjeriti koliko dobro radi za vas.
Kome je radionica namijenjena?
- mali i mikro poduzetnici
Što polaznici dobivaju ovom edukacijom?
Osnove i temelji uspostavljanja odnosa s javnošću (PR, public relations), promotivno vidljivo predstavljanje, uspostava kontakta s medijima uz pomoć alata PR -a, kvalitetna upotreba PR alata u skladu s vašim potrebama, prilagodba upotrebe PR alata marketinškom tržištu, dobar uvid u medijski sustav u Hrvatskoj ali i izvan nje, primjerice PR prema Hrvatima izvan RH.
Edukacijom vas vodimo do razine kada trebate prepoznati koliko sami možete raditi svoj PR a kada je vrijeme da to prepustite agenciji ili stručnjaku za PR. Taj trenutak može odrediti vaš medijski smjer, ali ako ga na vrijeme ne prepoznate, dovesti vas u krizno komuniciranje. Zato ćemo obraditi i temelje kriznog komuniciranja uz primjere iz prakse. Radionica će vam pomoći da spoznate kako PR nije bauk već zapravo suradnik u poslu koji radite, ako ga dobro upoznate i prepoznate!
Sadržaj radionice:
- osnove odnosa s javnošću
- priprema PR materijala
- osnove medija plana
- izrada komunikacijskih poruka
- izbor komunikacijskih kanala
- komunikacija s medijima: izravna i neizravna
- prilagodba komunikacije i poruka
- vježbe – individualni pristup

Termin održavanja:
14 i 15.11. 2025.
Petak 17:00- 21:00
Subota 10:00-16:00 sati
Mjesto održavanja: Ciceron komunikacije, Selska 137
Cijena 450,00 + PDV
PREDAVAČI:
CV Mirela Španjol, prof.
Mirela Španjol vodeća je hrvatska poslovna konzultantica. Direktorica je i vlasnica tvrtke Ciceron
komunikacije, specijalizirane za poslovne treninge iz područja govorništva, komunikacijskih,
vještina te leadershipa. Ciceron je 2024. proslavio 20 godina poslovanja.
Autorica je prvog hrvatskog priručnika i bestsellera za javni nastup „Moć uvjeravanja“ koji je 2016. izdan u drugom izdanju. Školovala se na prestižnim domaćim i stranim poslovnim školama. Vodi Školu govorništva za poslovne ljude, korporativne treninge i poslovni je coach za najviše razine managementa, uprave i poduzetnike. Kroz svoje edukacijske programe bavi se i osnaživanjem žena i podizanjem razine njihove
prepoznatljivosti u poslovnom svijetu.
2017. godine dobila je nagradu hrvatske udruge za odnose s javnošću HUOJ-a za doprinos
struci GrandPRix. 2018. izdala je svoj prvi roman „Drugi peron četvrti kolosijek“.
Praktičarka je transakcijske analize, psihoterapeutskog pravca koji je snažna potpora u
radu i coachingu.
Ivana Rora, magistar odnosa s javnošću, mag.rel.publ.
voditeljica je marketinga i odnosa s javnošću u Hrvatskoj matici iseljenika.
Jedna je od osnivača Hrvatske udruge za odnose s javnošću i članica žirija u izboru komunikatora godine te ostalih PR projekata. Posljednjih 15 godina vodi Odjel za marketing i odnose s javnošću u HMI koji podupire i organizira mnoge projekte u i izvan RH. Voditeljica je mnogih poznatih i uspješnih projekata u zemlji u funkciji voditeljice PR projekata, kao što je Eko-etno Hrvatska, promocija hrvatske mode, grad svetog Nikole, Hrvatske svjetske igre itd. Njezino bogato 25-godišnje iskustvo pretočila je i u edukacijski segment, sa željom da pokaže koliko su dobri odnosi s javnošću i medijima bitan segment svakog poslovnog uspjeha.
Prijava na radionicu