Poslovni treninzi
Za tvrtke koje za svoje ljude biraju najbolje edukacije.
Što organizacija dobiva ovom edukacijom?
Način na koji zaposlenici komuniciraju određuje koliko će organizacija biti uspješna, vidljiva i prepoznatljiva na tržištu. Dobra interna komunikacija odražava se na atmosferi i zadovoljstvu zaposlenika, naime, poduzeća koja imaju razvijenu internu komunikaciju imaju znatno manju fluktuaciju zaposlenih, manje bolovanja, a djelatnici su lojalniji organizaciji. Dobra eksterna komunikacija, poput one s dobavljačima, kupcima i drugim javnostima, utječe na ugled i reputaciju poduzeća jer je prema istraživanja, prodaja, produktivnost i zadovoljstvo kupaca znatno veća. Osim toga, kao što svi znamo nedostatak komunikacije jedan je od najčešćih razloga nezadovoljstvo i odlazak zaposlenika. Komunikacija je vještina, a svaka vještina se da naučiti. To se postiže osvještavanjem, usvajanjem i usavršavanjem komunikacijskih tehnika i alata. Na ovoj edukaciji polaznici osviještavaju što sve komunikacija jest i na koje sve načine možemo utjecati na druge te ju poboljšati.
Tko organizira ovu edukaciju?
- Odjel ljudskih potencijala
- Odjel odnosa s javnošću
- Osobe zadužene za employee branding
- Osobe zadužene za razvoj zaposlenika
Edukaciju održavamo:
- za organizacije (in house treninzi)
- individualno savjetovanje/ business coaching
Trajanje: dvodnevna radionica od 9:00 – 17:00
Iz sadržaja
- komunikacijske mreže u organizaciji (vertikalne, horizontalne, formalne, neformalne)
- neverbalna i verbalna komunikacija
- vještina aktivnog slušanja i postavljanja pitanja
- rješavanje konflikata
- samosvjesna komunikacija (asertivnost)
- emocije i nesporazumi u poslovnoj komunikaciji
- psiholingvistika u komunikaciji
- komunikacijski stilovi
- učinkovita pisana komunikacija
- prilagodba različitim tipovima sugovornika (DISC)
- davanje i primanje feedbacka kao dio komunikacijske kulture organizacije
Kontaktirajte nas
Imate pitanja?
Poslovni treninzi
Seminari i radionice