Sinoć se u hotelu Westin u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću održala 10. po redu dodjela nagrada Grand PRix. Grand PRix je godišnja nagrada HUOJ-a kojom se dodjeljuju priznanja za izvrsnost u struci. Ove je godine prijavljeno 68 komunikacijskih projekata u 12 natjecateljskih kategorija.
Ciceron se posebno ponosi činjenicom da je naša Mirela Španjol Marković ove godine osvojila posebnu nagradu Grand PRix za razvoj struke.
„Mirela Španjol Marković vodeća je hrvatska predavačica i konzultantica za područje primijenjene retorike u menadžmentu, prodaji i marketingu. Autorica je knjige „Moć uvjeravanja“ te organizatorica istoimene međunarodne konferencije o retorici i kulturi komuniciranja. Premda se bavi specifičnom granom komunikacija, struka joj je izuzetno zahvalna na velikom doprinosu u razvoju javnog nastupa i javne komunikacije općenito“, istaknula je predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić dodjeljujući najveće stručno priznanje iz odnosa s javnošću.
Komunikatorom godine proglašena je Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS). HGSS se koristi učinkovitim komunikacijskim kanalima kako bi prenijeli važne poruke. Komuniciraju strateški smisleno, a često i duhovito. Njihov strateški pristup komunikaciji je inovativan jer koriste sve suvremene kanale, a njihov nastup u medijima uvijek je iznimno stručan i uvjerljiv.
Lošom javnom komunikacijom tijekom prošle se godine istaknuo rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damir Boras, pa mu je dodijeljen Šipak godine te ponuđeno besplatno savjetovanje vodećih hrvatskih stručnjaka iz područja komunikacija.
Što se politike tiče, Grand PRix za političku komunikaciju otišao je u stožer kampanje Anke Mrak – Taritaš za kampanju „Anka je Mrak, Za građane i građevine“.
Još su podijeljene nagrade za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, za odnose s javnošću u nevladinu sektoru, za odnose s javnošću za velika trgovačka društva, za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, za društveno odgovorno poslovanje, za unutrašnju komunikaciju, za najbolju prilagodbu svjetske kampanje, za digitalnu komunikaciju, za organizaciju događanja, za komunikacijsku strategiju, za sponzoriranu komunikaciju, te je proglašena najuspješnija agencija.
Čestitamo dobitnicima!
Izvor: HUOJ