neKao vlasnik male i srednje tvrtke sigurno znate da u ovim modernim vremenima bez PR-a ne možete poslovati.
Ova radionica pomoći će vam da budete sami sebi PR-ovac do one granice kada trebate angažirati agenciju, ali isto tako pravilno je savjetovati te provjeriti koliko dobro radi za vas.
Kome je radionica namijenjena?
- malo i srednje poduzetništvo
- mikro poduzetništvo
Što polaznici dobivaju ovom edukacijom?
Osnove i temelji uspostavljanja odnosa s javnošću (PR, public relations), promotivno vidljivo predstavljanje, uspostava kontakta s medijima uz pomoć alata PR -a, kvalitetna upotreba PR alata u skladu s vašim potrebama, prilagodba upotrebe PR alata marketinškom tržištu, dobar uvid u medijski sustav u Hrvatskoj ali i izvan nje, primjerice PR prema Hrvatima izvan RH. Edukacijom vas vodimo do razine kada trebate prepoznati koliko sami možete raditi svoj PR a kada je vrijeme da to prepustite agenciji ili stručnjaku za PR. Taj trenutak može odrediti vaš medijski smjer, ali ako ga na vrijeme ne prepoznate, dovesti vas u krizno komuniciranje. Zato ćemo obraditi i temelje kriznog komuniciranja uz primjere iz prakse. Radionica će vam pomoći da spoznate kako PR nije bauk već zapravo suradnik u poslu koji radite, ako ga dobro upoznate i prepoznate!
Sadržaj radionice:
- osnove odnosa s javnošću
- priprema PR materijala
- osnove medija plana
- izrada komunikacijskih poruka
- izbor komunikacijskih kanala
- komunikacija s medijima: izravna i neizravna
- analiza povratnih informacija
- prilagodba komunikacije i poruka
- lobiranje u odnosima s medijima
Termin održavanja: 17./18.11.2024.
17.11. nedjelja 16.00-20.00 sati
18.11. ponedjeljak 10.00 – 17.00 sati
Cijena dvodnevne radionice: 350 EUR + PDV
Voditeljica radionice:
Ivana Rora, magistar odnosa s javnošću, mag.rel.publ.
Ivana Rora voditeljica je marketinga i odnosa s javnošću u Hrvatskoj matici iseljenika.
Jedna je od osnivača Hrvatske udruge za odnose s javnošću i članica žirija u izboru komunikatora godine te ostalih PR projekata.
Posljednjih 15 godina vodi Odjel za marketing i odnose s javnošću koji podupire i organizira mnoge projekte u i izvan RH.
Voditeljica je mnogih poznatih i uspješnih projekata u zemlji u funkciji voditeljice PR projekata, kao što je Eko-etno Hrvatska, promocija hrvatske mode, grad svetog Nikole, Hrvatske svjetske igre itd.
Njezino bogato 25-godišnje iskustvo pretočila je i u edukacijski segment, sa željom da pokaže koliko su dobri odnosi s javnošću bitan segment svakog poslovnog uspjeha.
Prijavite se za splitsku grupu: