U četvrtak 8.12.2016. u HUB385 održalo se neobično poslovno-umjetničko događanje – promocija knjige ˝Moć uvjeravanja˝ autorice Mirele Španjol Marković u sklopu kojeg se održala istoimena konferencija u organizaciji Ciceron komunikacija. Ovo događanje je, kao i sama knjiga, objedinilo i umrežilo glumu, politiku, business i znanost. Neki od govornika bili su novinar N1 Petar Štefanić, dr.sc. Aleksandra Mindoljević Drakulić, , suosnivač ZIP-a i Perpetuum Mobile Ivo Špigel, dr.sc. Nikolina Borčić, osnivač Locodelsa Stevica Kuharski, glumačka pedagoginja Simona Dimitrov Palatinuš te drugi uvaženi govornici. Prisutne je kroz događanje vodila komunikacijska savjetnica u Ciceron komunikacijama Ana Šimunović i novinar Saša Drinić, koji je ujedno i urednik knjige. „Moć uvjeravanja“, novo izdanje priručnika za javni nastup i poslovno prezentiranje, otvara nam vrata svijeta umjetnosti lijepog govorenja osnažujući čitatelja praktičnim i primjenjivim alatima za bolje snalaženje u komunikacijskim izazovima današnjice. Knjiga je to koja je promijenila svijest o važnosti javnih nastupa u Hrvatskoj i regiji te postala obavezna literatura na mnogobrojnim sveučilištima. Novo izdanje donosi nova poglavlja, aktualne primjere iz prakse te osvježene teme. Knjigu su recenzirali regionalna direktorica ljudskih potencijala u Dukat Lactalisu Iva Kostelac Slijepčević koja je rekla sljedeće: ˝Već godinama opažam kako uspješni menadžeri kroz svoj govor postižu vjerodostojnost i uvjerljivost. O tome koliko je retorika važan alat za postizanje motivacije, svjedoci smo svakodnevno u poslovnom okruženju. Strukturiranim i sistematičnim pregledom, knjiga nas vodi kroz vlastita promišljanja i osvještavanja o svim unutarnjim i vanjskim faktorima koji utječu na naše govorništvo, originalnost i uspješan nastup. Mirelin priručnik za učenje retorike i javnog nastupa zasigurno će pomoći da kroz praktično znanje i tehnike dobijemo alat za ostvarenje velikih ciljeva. ˝ Stručnjak za političku komunikaciju Krešimir Macan u svojoj je recenziji istaknuo: ˝Kolegama koji se bave političkom komunikacijskom i političarima ova knjiga pruža pregled nužnih retoričkih alata bez kojih danas uopće ne smijete razmišljati o političkoj karijeri, uz sjajne primjere. Mirela je uspjela retoriku i govorništvo približiti masama, slijedeći sjajne domaće i strane uzore. Knjiga je stručna i pitka, što je, kako sama piše, teško postići kod govora, a kamoli kod knjige. Pročitat ćete je u jednom dahu kao i ja. I vraćat ćete joj se često…˝ Komunikacijska savjetnica i certificirana stručnjakinja za odnose s javnošću Ana Šimunović, koja je ujedno bila i jedan od moderatora događanja, priručnik je recenzirala ovako: ˝Ovaj moćan priručnik otvara nam vrata svijeta umjetnosti lijepog govorenja osnažujući nas praktičnim i primjenjivim alatima kako bismo se mogli nositi s komunikacijskim izazovima današnjice. Knjiga koja je promijenila svijest o važnosti javnog nastupa u Hrvatskoj i regiji. Knjiga koja je promijenila komunikacijsku kulturu u Hrvatskoj. Knjiga kojoj ćete se uvijek iznova vraćati.˝
Fotograf: Matija Šćulac